Parechji ghjucatori in u mondu utilizanu regularmente recalbox, cusì avè accessu à ogni tipu di piattaforme è console di video game. Hè un emulatore di cunsola cumpletu totalmente gratuitu è aghjurnatu constantemente. E so virtù sò chjaru, ma, Cumu mette ghjochi in Recalbox? Spieghemu quì.
Recalbox hè stata lanciata in ghjennaghju 2015. U scopu di i so creatori era di pudè vultà à ghjucà i video games di a vostra zitiddina. U prugettu hè statu sviluppatu sottu una licenza libera è open source, cù l'idea di furmà una cumunità di sviluppatori chì rinviviscianu u legatu di i video games. Attualmente, a squadra di Recalbox hè custituita da parechji sviluppatori regulari è un grande squadra di supportu vuluntariu chì si occupa di e so attività cum'è traduzzione, grafica, video, web, etc.
In riassuntu, si pò dì chì Recalbox hè u prughjettu di retrogaming u più impurtante chì esiste oghje. Una idea chì ùn hà micca solu seduce i ghjucatori di una certa età, ma hà ancu una grande popularità trà i più ghjovani.
Index
Induve installà u sistema Recalbox
Per mezu di Recalbox pudemu emulà parechji sistemi: macchine arcade, u legendariu Atari 2600, Game Boy, Game Boy Color, Game Boy Advance, Master System, ScummVM, Turbografx, Mega Drive, Mega CD, Mega 32X, MSX, PlayStation Super NES, Nintendo 64 è Game Gear.
Pò esse adupratu ogni controller tippu USB. Ancu i cuntrolli di Xbox 360 è Xbox One, sia cablati sia wireless, ancu s'è in questu casu hè pussibule di installà i drivers.
U Sistema Recalbox hè cumpatibile cù queste piattaforme:
- Raspberry Pi 1 / Pi 0
- Rubu Pi 2
- Raspberry Pi 3 (cum'è quellu in l'imaghjini sopra, in questu casu una carta SD hè necessaria).
- PC à 64 bit
- PC à 32 bit
- Odroid XU4
- Odroid C2
Ancu s'ellu in qualcunu di elli funzionerà bè, eseguite Recalbox in un PC Invece di un solu dispositivu di bordu cum'è u Raspberry Pi o l'Odroid, offre più vantaghji: hardware più putente, velocità più veloce è più RAM.
Un altru vantaghju supplementu hè quellu di pudè installà Recalbox in una chiavetta USB invece di u discu duru internu. Questu hè, per pudè cuntà nantu à una stallazione di tipu portable.
Installa Recalbox in un PC
Eccu i passi per installà Recalbox in un PC:
Chì ci averemu bisognu?
Oltre à computer, chì deve esse minimamente putente per chì a cumpatibilità trà u sistema è u ghjocu hè u più grande pussibule, avemu bisognu:
- Dui stick USB. Unu di almenu capacità 8GB per u sistema operatore Recalbox è l'altru per almacenà tutti i ghjochi. Lògicamente, più grande hè questu, più ghjochi si adattanu.
- Tutu da quale avvià Recalbox.
- Cuntrollore USB per pudè ghjucà da u teclatu.
Configurate u USB Recalbox Bootable
Prima di tuttu, duvemu scaricà l'imaghjini Recalbox adattati per u nostru sistema. Per quessa, avemu da sapè se u nostru urdinatore hè 32 o 64 bits è uttene l'imaghjini currispundenti. Dopu à scaricà lu, avemu a trasfiriri lu à u USB chì avemu da aduprà per Recalbox. Per quessa, pudemu usà qualchi prugrammi specifichi cum'è Etcher.
Eseguite Recalbox in Windows 10
Metudu chì travaglia ancu per Windows 11. U prucessu hè simplice. Dopu avè accennatu l'urdinatore è lasciatu avvià normalmente, seguitate sti passi:
- Andemu à menu di paràmetri, accedendu da u buttone Start è pressu l'icona di l'ingranaggio.
- In Settings, clicchemu "Aggiornamentu è Sicurezza".
- Dopu, selezziunate l'opzione "Riacquistu" mostratu à a manca.
- Avemu da andà à "Inizio avanzatu", induve clicchemu u buttone "Ripigliate avà".
- Una schermu blu apparirà cù alcune opzioni. Avete da selezziunà "Trouble shoot" (Troubleshooting) è dopu "Opzioni Avanzate".
- Per finisce, clicchemu nantu "Configurazione di u firmware UEFI" è andemu à "Restart".
Installa ghjochi nantu à Recalbox
video-games-wallpapers-on-wallpaperdog.jpg
Ma avà andemu à ciò chì ci hà purtatu quì: Cumu mette ghjochi in Recalbox? Da u principiu, dopu a stallazione avemu digià uni pochi ghjochi integrati. Ma di sicuru ne vulemu assai di più.
In principiu, u prucessu di stallazione hè abbastanza sèmplice, postu chì hè abbastanza per copià i schedarii di i ghjochi chì avemu ottenutu * in i cartulare currispundenti. E induve sò sti cartulare ? I truvamu in questu locu:
\\recalbox\share\roms\
Siccomu avemu i ghjochi nantu à u nostru discu duru, serà necessariu prima accede à l'indirizzu sopra è copià i ROM. A prucedura pò varià pocu sicondu u tipu di emulatore è a so versione. In sta lea pudete cunsultà tutte e versioni di l'emulatori cuntenuti in Recalbox.
I ghjochi (ROM) ponu ancu esse facilmente aghjuntu cù Windows File Explorer cù un secondu USB. Eccu cumu fate:
- Quandu eseguite Recalbox, avete bisognu cunnette u sicondu USB à u PC.
- Allora pressemu START nantu à u controller, chì apre u menu principale.
- In questu menu, circhemu "Configurazione di u sistema" è in e vostre opzioni, "Dispositivu di almacenamiento". Ci avete à truvà u sicondu USB.
- Finalmente, turnemu à u Menu Principale, presse "Sorti" è spegne u PC.
(*) Da Movilforum ùn incuraghjemu nimu à ottene elli s'ellu ùn hè micca solu legalmente.
Sianu the first to comment