26 anni ci separanu digià da u debut di a Nintendo 64, successore di u successu Super Nintendo è a prima cunsola di a marca giapponese in fate u salto da 2D à 3D cù tituli cum'è Zelda o Super Mario 64.
Hè inquadratu in l'internu cunsole di quinta generazione, inseme cù u successu Sony PlayStation o Saturnu di Sega è mantinutu u furmatu di cartuccia paragunatu à u CD sempre più diffusa. Ancu oghje i so ghjochi offrenu parechje ore di divertimentu, dunque se ùn avete micca una cunsola fisica, vi presenteremu i migliori emulatori di Nintendo 64 per urdinatore.
Cosa hè un emulatore?
Un emulatore hè un prugramma chì ci permette in fondu eseguite i ghjoculi Nintendo 64 nantu à u nostru urdinatore, usendu i propri cumpunenti di u nostru PC. Questu hè pussibule, in parte, grazia à l'architettura 64-bit chì sta cunsola hà digià utilizatu.
In questu modu, puderemu gode di i migliori tituli chì u fabricatore giapponese mette in u mercatu ancu in i computer veterani, postu chì i requisiti per fà u travagliu sò assai assequibili.
Project 64
Prima nantu à a lista hè u Prughjettu 64, popularmente cunsideratu cum'è u più grande emulatore dispunibule per Nintendo 64. Trà e so parechje funziunalità pudemu rializà u so funziona bè sia in Windows sia in Android.
Quelli chì sceglienu di pruvà truveranu ùn anu micca bisognu di passà assai tempu in cunfigurazioni per fà u travagliu, postu chì in u prucessu di stallazione stessu averemu tuttu prontu per eseguisce.
Averemu accessu à u multiplayer, opzione per inserisce i trucchi è ancu mudificà a risoluzione o a dimensione di u screnu per aghjustà à diverse fonti di output video.
Unu di i so vantaghji maiò hè esse open source, chì l'hà fattu una grande cumunità daretu per dà u sustegnu.
mupen 64plus
Ùn hè micca cusì faciule d'utilizà cum'è u Prughjettu 64, ma in ritornu avemu da ottene un megliu sperienza di sonu in ghjochi emulati.
In l'eventu di scontru qualsiasi prublema cù un ghjocu in u Prughjettu 64, hè assai cunsigliatu di dà à Mupen un votu di fiducia.
U so usu ùn hà micca una interfaccia grafica, ma opta per a linea di cummanda tradiziunale per travaglià.
L'avemu dispunibule per Windows, Mac, Linux è Android chì hè un gran puntu in u so favore.
RetroArch
Arrivemu à una alternativa diversa è questu hè chì RetroArch ùn hè micca un emulatore à utilizà, introduzione di u software multipiattaforma.
Puderemu accede à parechje opzioni per cunsola, computer o mobile è eseguite da u nostru urdinatore.
In u casu di Nintendo 64 usa una interfaccia grafica basata in Mupen 64 ma aghjunghjendu più opzioni cum'è l'overclocking è più opzioni di persunalizazione.
Hè una opzione perfettu se utilizate emulatori multipiattaforma sfarente, postu ch'ellu hà da facilità l'accessu à elli, raggruppendu tuttu in u stessu prugramma.
A so cunfigurazione iniziale ùn hè micca faciule, Ma avemu parechji video esplicative in YouTube chì ci pigliaranu da a manu in questu compitu.
SupraHLE
Una di l'opzioni più peculiari hè SupraHLE. Stu emulatore ùn hè micca cunsigliatu per qualsiasi utilizatore è spiegheremu perchè.
A parte di pudè cuntà tutte e funziunalità di altri emulatori, in questu pudemu mudificà praticamenti tutti i paràmetri di i ghjochi.
Un puntu chì hè veramente caratteristicu hè quellu di pudendu mudificà l'audio à u nostru piace.
Cum'è un puntu negativu truvamu a so prestazione è hè questu hè ottimizatu per eseguisce in Windows 7, cusì Windows 10 l'utilizatori ponu vede l'esperienza di l'utilizatori diminuite.
1964
Stu emulatore offre supporta tramindui Windows è Android, cusì hè una bona alternativa per quelli utilizatori chì anu dui sistemi operativi in casa.
Dentru e so capacità, pudemu truvà l'opzioni chì ci permettenu di persunalizà i ghjoculi à u nostru piace. Da a sezione di trucchi à ancu creà u nostru propiu ghjocu video.
À tuttu ciò chì sopra deve esse aghjuntu facilità d'usu è cumpleta cumpatibilità cù quasi tutti i joysticks è gamepads.
Cum'è un puntu negativu pudemu truvà qualchi crashing durante i ghjochi è situazioni di rallentamentu chì possibbilmente venenu da una mancanza di ottimisazione.
Cen64
Unu di l'ultimi emulatori in a lista è una di e più novi alternative.
Hè prisentatu cum'è un simulatore, postu chì l'ughjettu ùn hè micca solu per emulà, ma ancu simule cumplettamente l'ambiente di a cunsola stessa.
Questu hè in relazione cù i tempi di carica, logs, clock internu ... ancu evitendu l'usu di pirate è l'absenza di bug.
Sicondu e so publicazioni, l'ughjettu hè di attruverà i grandi esperti in emulazione è arrivare à sviluppà l'ultimu emulatore.
Unu di i so punti forti hè a pussibilità di eseguite cù una squadra modesta, postu chì un i5 4670k saria abbastanza.
Per d 'altra banda, essendu unu di i più novi, hà menu tappa daretu ancu s'ellu hà un putenziale assai altu.
Sianu the first to comment