Vulnerabilità per marcianise Facebook è cumu si prutegge

Passi per ritruvà un contu Facebook senza telefonu, senza email è senza password

La Redes Sociale Facebook Hè unu di i più utilizati in u mondu, chì hè per quessa chì i pirate cercanu modi diffirenti per attaccà l'utilizatori è arrubbanu a so infurmazione. Ci hè parechje vulnerabilità chì sò sfruttate regularmente per pirate Facebook è cun qualchì cura, hè pussibule di riduce e probabilità d'attaccu è prutegge u telefuninu da attacchi.

In questu post, analizemu uI vulnerabili più cumuni, cumu per evitarli è qualchi cunsiglii generale di sicurezza web. L'ughjettu hè di pudè usà u contu Facebook in una manera còmoda è simplice, cù una prutezzione abbastanza per riduce l'attacchi di l'urdinatore. Malgradu u fattu chì Meta (a cumpagnia di Facebook) aghjurnà regularmente e misure di sicurezza, i cibercriminali ùn si fermanu.

Hack Facebook da password debuli

U primu mutivu, è più diffusa, per quale si pò pirate Facebook hè una password debule. L'utilizatori chì utilizanu password simplici, basate nantu à date impurtanti o chjave, tendenu à esse vittimi simplici per un pirate.

Quandu crea una password forte di Facebook, hè impurtante mischjà simboli, numeri è lettere. U più cumuni hè di utilizà un soprannomu, un nome, i nomi di l'animali o ancu una sequenza di numeri cù significatu. Siccomu i pirate analizanu a storia di l'utilizatori, sti tipi di password ponu esse scuperte relativamente facilmente.

sobre prutegge si da una password debule avete da cumminà i simboli, a barra di spaziu, minuscule è maiuscule. Hè ricumandemu ancu di ùn ripetiri a password in qualsiasi altru sistema o serviziu. In questu modu, ancu s'è una chjave hè sguassata da noi, ùn puderanu micca accede facilmente à u restu di i nostri dispositi o cunti in a reta.

E-mail di phishing

Un altru di i punti debuli chì permettenu pirate Facebook sò u e-mail di phishing. Questi tipi di e-mail cercanu di alarmà l'utilizatore, facenu entre in ligami dubbiosi per paura di una violazione di sicurezza, è dopu arrubbanu e so credenziali Facebook. Quandu ghjunghje un email stranu avvistendu chì u nostru contu hè statu pirate, avemu da piglià u tempu per detectà s'ellu hè un veru email.

email falsu

A reta soziale Facebook ùn vi dumanda mai per email per sparte a vostra password. Hè ancu ùn mandà micca i schedari o password cum'è attachments, perchè ùn deve micca apre un email di stu tipu quandu finta di vene da Facebook.

Per prutegevi da un attaccu di phishing per email, hè impurtante educà è amparà tecniche di ricunniscenza di basa è sicurezza informatica. Comu cunsiglii fundamentali truvamu:

  • Ùn cliccate micca nant'à ligami o allegati in e-mail sospetti.
  • Ùn rispondi micca à e-mail sospetti, soprattuttu quandu i dati persunali sò dumandati.
  • Ùn entre micca infurmazione persunale da e finestre pop-up.
  • Cercate l'ortografia in l'email, cum'è questi spessu indicanu chì hè statu scrittu da un pirate.

Denial of Service (DoS)

l L'attacchi DoS sò tentativi maliziusi chì cercanu di influenzà u funziunamentu propiu di un sistema specificu. Pò esse una app o un situ web, in questu casu a reta suciale Facebook. Questi attacchi sò carattarizati da una quantità eccessiva di pacchetti di dati è dumande à Facebook chì impediscenu à l'utilizatori di entre in modu normale. Di fronte à questi attacchi, l'utilizatore ùn pò micca entre in u so contu in modu normale.

l Attenti à sti tipi di attacchi Sò simplici, postu ch'elli sò ultimamente diretti à i servitori di a reta suciale, micca à l'utilizatori. Pudete applicà un firewall di l'applicazione web è verificate a reta per cunfirmà chì u trafficu entrante hè normale. In seguitu, pruvate à entre novu quandu l'attaccu hè firmatu.

Hack Facebook cù keylogger remoti

I pirate anu bisognu di accessu à u vostru telefuninu o l'urdinatore per attivà software chì registra e vostre chjave remotamente. Una volta chì u prugramma hè stallatu, tuttu ciò chì scrivimu serà arregistratu per u pirate per aduprà. Hè una tecnica oculata largamente utilizata per arrubbari password è nomi d'utilizatore per diversi servizii, è ancu accessu à banche è altre plataforme.

In casu avemu suspettatu chì ci hè un keylogger remota installatu, avemu da uninstall l'applicazione o rinvià u dispusitivu à u statu di fabbrica. Altrimenti, i nostri password è i dati d'utilizatori seranu esposti.

  • Ùn hè cunsigliatu per utilizà app di tastiera di terzu partitu.
  • Ùn apre micca annessi o cliccate nantu à i ligami in emails sospetti, perchè i loggers ponu esse incrustati.
  • Hè cunsigliatu di stallà una applicazione anti-spyware chì detecta, disattiva è mette in quarantena u software keylogger.

Man in the Middle Attacks (MITM)

l l'omu à mezu à attacchi (Man In The Middle) accade quandu l'utilizatore si cunnetta à una rete WiFi falsa. Hackers utilizanu sti tecnichi per pirate diverse cunti è servizii, è hè soprattuttu cumuni in i spazii publichi. Di solitu dumandanu una cunferma di u nome d'utilizatore è a password, è una volta entrati, u testenu per accede à e rete soziale è altri servizii.

Cum'è cunsiglii chjave per riduce l'efficacità di questi attacchi, hè impurtante ùn ripetiri password è usernames. Hè ancu cunsigliatu per evità l'accessu à e rete WiFi publiche. In casu hè estremamente necessariu, i servizii VPN ponu esse utilizati per cunfirmà chì e cunnessione sò sicure è ùn ci sò micca perdite di dati indebite.

CONCLUSIONES

E rete suciale più famose sò sempre destinate à i pirate è i cibercriminali. Cù tanti ingressu è utilizatori attivi, cercanu di marcianise Facebook per avè accessu à altre piattaforme da quì. Fortunatamente, ci sò prugrammi di sicurità è ci sò qualchi tecniche chì ponu esse implementati è amparatu à prutege i nostri cunti.

Utilizà e rete soziale cun prudenza, crea una password sicura è avè firewalls è prugrammi antivirus è anti-spyware hè essenziale per navigà senza prublemi. Hè impurtante ancu di educà per detectà e-mail falsi è evità di cunnette à e rete scunnisciute o aperte in spazii publichi. Queste prucedure riducenu a pussibilità di attaccu è robba di informazioni da i pirate. Nimu hè esente da soffre di sti attacchi è violazioni, ma un usu più educatu è precisu di e rete soziale pò aiutà à prevene a perdita di dati impurtanti è sensibili da a nostra identità virtuale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Blog di Actualità
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.