Resetten Factory senza perde dati Hè un veru prucessu chì pò esse realizatu nantu à parechji dispusitivi, sia mobile sia computer. Stu prucessu hè assai sèmplice, ma ci vole à seguità un schema abbastanza precisu, passu à passu. In l'articulu chì state leghje, vi diceremu cumu fà è esce in cima.
Reset di fabbrica significa sguassate tutti l'articuli è i paràmetri chì avemu aghjustatu dopu à u primu usu di u dispusitivu, cusì pò esse leghje qualcosa contradictory ùn perde i dati.
A realità hè chì i dati sò sguassati, ma u sicretu hè in eseguite backups è backups chì li permettenu di ricuperà è dopu reinstallati senza alcunu inconveniente o perdita d'infurmazioni.
Index
Resetten Factory senza perde dati nant'à u vostru urdinatore
A formattazione hè digià stata lasciata, dunque, Windows, da a so versione 10, decisu di fà un prucessu di risturà l'urdinatore senza a necessità di furmatu è u megliu di tuttu, hè fattu da u sistema upirativu stessu. Quì vi dicu un brevi passu à passu per restaurà u vostru equipamentu à i paràmetri di fabbrica.
- Pulse i tasti Windows + I nantu à u vostru teclatu, chì apre a tabulazione di paràmetri.
- Quì ci vole à entre "Aghjurnamentu è sicurità". Fighjate in a colonna di manca è truverete l'opzione "Recovery", ci vole à cliccà.
- Ci hè duie opzioni quì, tramindui validi, ma ci concentreremu nantu à a prima, "resettate stu computer". Per inizià, duvete cliccà nantu à u buttone "Principià".
- Quì apparirà una finestra pop-up, chì vedemu in un altru culore. Offrerà duie opzioni, "mantene i schedari” per sguassà i paràmetri è u software, ma cura di i mo schedari. U sicondu hè di sguassà tuttu, lascendu l'urdinatore cum'è s'ellu era novu.
Quì avete solu aspittà uni pochi di minuti è lascià Windows fà u so travagliu risturà i paràmetri di fabbrica senza perde dati. Questu pò piglià u tempu, cusì hè cunsigliatu di avè abbastanza batterie in casu avemu travagliatu da un laptop.
Prucedure per a copia di salvezza di i vostri dati è paràmetri
Prima di resettate u vostru dispositivu in fabbrica, l'infurmazione deve esse supportata, principalmente nantu à i dispositi mobile. In questa prima parte avemu da fucalizza nantu à questu è più tardi andemu à restaurà l'equipaggiu.
Sicondu u tipu di mobile, u sistema operatore è e plataforme chì avemu, sta prucedura di salvezza di dati pò varià significativamente. Oghje avemu da fucalizza nantu à i più cumuni è populari. Di sicuru, ne cunnoscerete altri assai specifichi, ma questi seranu quelli chì avemu da trattà:
Per mezu di Google Drive
Sta piattaforma permette di salvà ogni tipu di i schedari in u nuvulu, pudendu accede da ogni dispositivu è da ogni locu, sempre chì avete una cunnessione Internet.
I dispositi Android anu un ligame direttu à Google Drive, finu à u puntu chì una di l'opzioni principali hè di salvà i dati in u nuvulu è ricuperà da quì quandu a risturazione hè fatta.
Carta SD
Stu metudu funziona simile à u metudu di nuvola, generendu un schedariu criptatu cù tuttu ciò chì vulemu fà una copia di salvezza, ma sta volta, nisuna cunnessione web necessaria, ma à un dispositivu esternu cum'è a carta SD
Hè pussibule di fà questu, postu chì u resettore di fabbrica hè fattu solu in termini di sistema, paràmetri, temi, etc. Dentru a carta SD hè di solitu per salvà i schedari multimediali è in questu casu i schedarii di ricuperazione, chì ùn sò micca toccu durante u prucessu di rimuzione di l'elementi sopra citati.
Computer
Grazie à l'urdinatore pudemu fà parechje cose, ma unu di i principali hè a sincronizazione di l'articuli di cunfigurazione è i schedari. À traversu una cunnessione Bluetooth o un cable USB pudemu eseguite sta cunnessione, generendu schedarii criptati cù i vostri paràmetri è u cuntenutu salvatu.
Risturà i dati di fabbrica senza perde dati in u telefuninu
Risturà u telefuninu à i so paràmetri di fabbrica hè abbastanza simplice è, cum'è in l'urdinatore, hà dui modi. In questa nota mi cuncintraraghju nantu à u più simplice è automatizatu. Per stu tutoriale aduprà un Xiaomi mobile, però, i passi Ùn anu micca cambiamenti maiò in altri mudelli o marche.
- Inserite i vostri paràmetri mobile. Ricurdativi chì ci sò parechji metudi per fà.
- Avete da circà l'opzione "À propositu di u telefunu". Quì pudete vede l'infurmazioni basi è alcune opzioni avanzate di questu.
- Fate a copia di salvezza cù u metudu chì vi pare megliu.
- Cliccate nantu à l'opzione "Restaurazione di fabbrica".
- In a nova finestra, truverete una lista di l'elementi chì vulete sguassà da u telefuninu.
- Quandu site prontu, appughjà ligeramente u buttone "Sguassà tutti i dati". U sistema dumandarà a cunferma di questu. Per appruvà, deve entre in a password di u dispusitivu è cunfirmà.
Stu prucessu pò piglià uni pochi di minuti è vi tocca à avè almenu 75% carica batterie.
Una volta u prucessu hè cumpletu è riavvia l'urdinatore, avete bisognu à accede à a copia di salvezza per restaurà l'articuli chì avete sceltu. Stu prucessu pò ancu esse un pocu lentu, tuttu dependerà di a vostra velocità di cunnessione è di u numeru di elementi salvati.
Funzioni di resettore di fabbrica
Quandu un urdinatore o un telefuninu hè novu, u so funziunamentu hè ideale, hà una veloce più altu è hà un grande spaziu di almacenamentu dispunibule. Cù u passaghju di u tempu è secondu ciò chì avemu installatu, u sistema tende à rallentà o ancu falli.
Parechji di questi fallimenti pò vene direttamente da a perdita di infurmazione in i schedarii di u sistema upirativu, a so corruzzione o u più cumune, malware computer in u nostru dispusitivu.
Reset di fabbrica permette di sguassà tutti i schedari è i paràmetri aghjunte à a nostra squadra, purtendu à una ristrutturazione cumpleta di e funzioni. Un esempiu chjaru di questu hè cumu Windows hà un sistema di ricuperazione per installà l'ultima cunfigurazione bona cunnisciuta.
In fondu simu principià u nostru dispusitivu da zero è lassannu u sistema upirativu comu novu. In seguitu, pudemu aghjurnà i so paràmetri è assignà i paràmetri chì avemu aghjustatu prima à u resettore, chì ci permette di mantene micca solu i fugliali originali, ma ancu u modu pulitu di u funziunamentu di l'equipaggiu.
Sianu the first to comment