Cume aduprà i mudelli PowerPoint in Google Drive

powerpoint google drive

PowerPoint hè unu di i strumenti più pupulari in u mondu, adupratu in u campu di l'educazione, è ancu in l'imprese è l'istituzioni. In l'articuli precedenti avemu parlatu di diversi tipi di mudelli chì pudemu aduprà, cum'è mudelli per l'educazione. Parechji di questi mudelli PowerPoint ponu esse aduprati in Google Drive, nantu à Google Slides, l'alternativa di l'impresa à u software di presentazione di Microsoft.

Parechji utilizatori ùn utilizanu PowerPoint nant'à u so urdinatore, invece preferiscenu aduprà Google Slides. Hè per quessa chì cercanu u modu in quale I mudelli PowerPoint ponu esse aduprati in Drive, chì hè induve truvemu Google Slides. Per furtuna, a maiò parte di sti mudelli sò cumpatibili, allora ùn averemu micca prublemi cù l'usi.

Prima di cumincià à aduprà quelli mudelli PowerPoint in Drive duvemu verificà s'elli sò cumpatibili. A maiò parte sò, ancu se pò dipende da a versione di u prugramma à a quale appartenenu. In altre parolle, se hè un mudellu un pocu anticu, alcuni prublemi di cumpatibilità ponu sorgere à stu riguardu. Ma u normale hè chì un mudellu chì avete scaricatu serà cumpatibile cù Google Slides, a risposta di Google à PowerPoint di Microsoft.

Presentazioni Google (Presentazioni Google)

Prisentazioni di Google

Cumu l'avemu dettu, Google Slides pò esse vistu cum'è a risposta di Google à PowerPoint di Microsoft. Stu prugramma hè integratu in Google Drive, u nuvulu Google. Hè un prugramma chì pò esse di grande aiutu quandu si crea una presentazione di diapositive. Una di e so chjave hè chì a pudemu aduprà cù parechje persone in listessu tempu, vale à dì, pudemu dà à parechje persone l'accessu à una presentazione è chì parechje persone editanu a presentazione in listessu tempu.

Grazie à questu, ogni persona chì participa à a dita edizione pudete fà à distanza, ùn serà micca necessariu esse in u stessu spaziu. Questu hè qualcosa di assai cunfortu, in più di adattassi perfettamente à parechji ambienti, ancu in a pandemia, ognunu essendu in casa, per esempiu. Google Slides funziona in modu identicu à PowerPoint, ancu se quandu crea è edite sta presentazione avete bisognu di avè una cunnessione Internet in ogni momentu, questa hè una di e differenze da tene in contu.

In Google Slides (cunnisciutu cum'è Presentazioni Google in Spagnolu) truvemu parechji disegni dispunibuli quandu crea una presentazione. Ancu se l'opzioni sò limitate per l'utilizatori, hè per quessa chì cercanu mudelli di terzu in parechji casi. Hè pussibule impurtà mudelli PowerPoint in Drive, da pudè edità in Google Slides ogni volta chì vulemu. Questu hè u prucessu chì parechji volenu sapè fà è a realtà hè chì ùn hè micca qualcosa di cumplessu.

Impurtate mudelli PowerPoint in Drive

Modellu di cunnessione

Se avete scaricatu un mudellu PowerPoint in u vostru PC è vulete modificallu in Drive, perchè hè un prugettu chì avete da realizà cun altre persone, allora duvemu impurtà lu. Ddu mudellu chì avete scaricatu serà in u stessu formatu PowerPoint di Microsoft, vale à dì, serà un schedariu .pptx. Google Slides (Google Presentations) sustene stu furmatu, cusì pudete apre è edità a presentazione in quistione in Slides nant'à u vostru urdinatore.

Stu prucessu ùn ci piglierà micca troppu longu, dunque qualsiasi utilizatore puderà fà lu. Cumu l'avemu dettu prima, avete bisognu avè una cunnessione Internet in ogni momentu per impurtà questi mudelli PowerPoint in Drive. Hè dunque bè chì prima vi assicuriate d'avè una tale cunnessione Internet è sì sì, allora pudemu cumincià cù u prucessu in questione.

Passi per seguità

Importa mudelli Powerpoint Drive

Ci hè una seria di passi chì duvemu seguità à stu riguardu impurtà quelli mudelli Microsoft PowerPoint in Google Drive. Benintesa, duverete avè un mudellu nantu à u vostru PC chì puderete importà in u vostru contu. O quellu chì avete creatu in u prugramma stessu o se avete scaricatu unu in linea. Una volta chì ne avete unu, hè pussibule di inizià stu prucessu avà.

  1. Aprite Google Drive in u vostru PC, questu hè pussibule direttamente in questu ligame.
  2. Se ùn site micca cunnessu à u vostru contu Google, fate cusì.
  3. Cliccate nantu à A mo Unità à a manca di u schermu.
  4. Tap New in cima di u screnu.
  5. Sceglite Google Slides da a lista chì apparisce nantu à u schermu (Google Slides in Inglese).
  6. Selezziunate l'opzione di presentazione in biancu.
  7. Una presentazione si apre allora nantu à u schermu.
  8. Andà à u menu in cima à u schermu.
  9. Cliccate nantu à File.
  10. Andate à l'opzione Importa diapositive è cliccate nantu à ella.
  11. In a finestra chì si apre nantu à u screnu di u vostru PC, cliccate Upload (situatu à u latu drittu).
  12. Cliccate nantu à u buttone turchinu "Sceglite un fugliale da u vostru dispositivu".
  13. Ricerca in u vostru PC per a situazione di u mudellu PowerPoint o mudelli chì avete da caricà in Drive.
  14. Sceglite quellu fugliale.
  15. Cliccate Caricà.
  16. Aspettate chì a presentazione sia caricata.
  17. In pochi secondi quella presentazione apre in Google Slides.
  18. Avanzate per edità sta presentazione.

Questi passi permettenu di avè dighjà quelli mudelli PowerPoint chì avete avutu nantu à u vostru urdinatore digià dispunibule in Drive, da pudè edità in Google Presentazioni. Se vulete procedere à editàli cun altre persone, duverete solu invitarli, affinchì tutti pudiate cambialli. I cambiamenti chì saranu saranu salvati automaticamente in sta presentazione chì pudete dopu scaricà o prisentà direttamente da Slides quandu u tempu per quella presentazione hè ghjuntu.

Sì in u futuru avete altri mudelli PowerPoint chì vulete aduprà in Drive, duverete solu seguità u listessu prucessu per realizà a so impurtazione. In più, sè vulete, Google Presentations vi furnisce a pussibilità di impurtà parechji mudelli in listessu tempu, affinchì pudete caricà parechji mudelli chì site interessatu à avè in a stessa operazione. In questu modu avete una bona biblioteca di mudelli chì pudete aduprà in presentazioni chì avete da preparà in futuro.

Importa temi PowerPoint è sfondi

Importa temi PowerPoint in Drive

Presentazioni Google ùn solu ci permette di impurtà mudelli PowerPoint in Drive, ma avemu più opzioni dispunibili. Postu chì hè ancu pussibule di impurtà temi è sfondi in stu prugramma. Se, per esempiu, in Microsoft PowerPoint avemu temi è sfondi chì ci piacianu è chì vuleriamu aduprà in l'editore di presentazione Google, hè pussibule di fà. Hè un'altra bona opzione da cunsiderà è chì parechji utilizatori ponu rivolgersi se necessariu.

In PowerPoint avemu una grande selezzione di temi prufessiunali è sfondi, chì pò esse un bonu aiutu in e nostre presentazioni. Inoltre, pudemu ancu scaricà temi o sfondi in ligna, chì vulemu dopu aduprà in una presentazione. Pò esse più cunveniente per noi di aduprà Google Presentations (Google Slides) quandu preparemu sta presentazione, soprattuttu s'ellu si tratta di un prugettu chì facemu cun un gruppu di persone à distanza. Di pettu à sta situazione, ci hè datu a pussibilità di impurtà issi temi o fondi, da pudè li aduprà in sta presentazione. U prucessu chì duvemu seguità in questu casu hè u seguente:

  1. Apri Google Drive.
  2. Cunnettatevi à u vostru contu, in casu chì ùn avete micca a sessione dighjà iniziata o aperta.
  3. Aprite ogni presentazione chì state travagliendu chì avete in u vostru contu in nuvola.
  4. Andate à u menu in cima di a presentazione.
  5. Cliccate nantu à Tema.
  6. Un menù cù opzioni apparisce da una parte di u schermu.
  7. Cliccate nantu à l'opzione Importa tema, situata à u fondu di quellu menu nantu à u schermu.
  8. Sceglite u tema chì vulete impurtà in Drive.
  9. Cliccate nantu à u buttone turchinu Importa.
  10. Aspettate chì questu sughjettu apparisca in a vostra presentazione.

Ogni volta chì ci hè un tema chì vulemu aduprà in una presentazione in Presentazioni Google, pudemu caricalu cusì. Questu vale sia per quelli temi chì avemu scaricatu in linea, in pagine nantu à temi è mudelli PowerPoint, sia per quelli temi chì sò specifici per PowerPoint è chì avemu salvatu in u PC. Cusì avemu da allargà significativamente a selezzione di temi chì pudemu aduprà in Google Slides in u nostru contu è creà presentazioni assai megliu in un modu simplice.

Cum'è in a sezione precedente, quandu avemu impurtatu mudelli PowerPoint in Drive, hè fattu bisognu à avè cunnessione internet per realizà stu prucessu di importazione di i temi o sfondi. Una volta chì u tema hè caricatu in a vostra presentazione, pudete sceglie quandu è cumu aduprà in quella presentazione chì state attualmente travagliendu. Se in futuro vulete eliminà temi chì avete caricatu in Drive, hè ancu pussibule, è ancu eliminà mudelli chì avete caricatu è chì ùn vulete più aduprà. In questu modu puderete liberà spaziu in u vostru contu nantu à a piattaforma.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Blog di Actualità
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.